Зарубіжна література

  Методичні поради до зарубіжної літератури:

1.     Знання програми та вимог до неї.
2.     Згідно за програмою визначати тему, мету та завдання уроку.
3.     Підбирати форми і методи роботи на уроці, готувати дидактичний матеріал, наочні посібники, з допомогою учнів використовувати ТЗН, ІКТ, аудіо та відеоматеріали.
4.     Науково, доступно і глибоко розкривати зміст програмового мате-
ріалу.
5.     Забезпечувати чітке виділення та пояснення основних понять, термінів.
6.     Підбирати індивідуальні форми і методи роботи з відстаючими та здібними учнями.
7.     Розвивати логічне мислення учнів.
8.     Виховувати в учнів навички самостійної роботи з підручниками, повторення навчального матеріалу, зв’язок з новою темою.
9.     Проводити самостійні, контрольні роботи, тематичні оцінювання, диференційний підхід до навчання.
10.                       Я продовжую вести поетичний зошит «Проба пера», куди діти записують власні вірші, прозу.
11.                       Знайомитися та впроваджувати елементи передового педагогічного досвіду на уроках.
12.                       Під постійним контролем тримати перевірку домашніх завдань та ведення учнівських зошитів.
13.                       При вивченні літературних творів часто використовувати метод творчого читання (якщо не цілком, то частково).
14.                       Згідно програми розробляти тематичні оцінювання для класів, різних за профілем та кількістю тижневого навантаження.
15.                       Заохочувати дітей до пошукової роботи над окремими темами.
16.                       Збирати малюнки учнів до художніх творів на тему: «Малюю прочитане».
17.                       Впроваджувати та удосконалювати використання комп’ютерних технологій роботи над текстом.
18.                       Пропонувати учням розробляти презентації до окремих тем на вибір.




   Для підвищення рівня культури читання потрібно:
-         додатково читати художню літературу;
-         удосконалювати техніку читання;
-         збільшувати словниковий запас;
-         осмислювати прочитане;
-         емоційно відтворювати художній текст;
-         робити записи в зошити;
-         ширше знайомитися з перекладацькою школою, стилями, напрямками;
-         удосконалювати технологію аналізу тексту, теорію літератури.




На уроках можна використовувати такі та інші  форми діяльності учнів:
-         фронтальна бесіда;
-         робота із запитаннями підручника;
-         самостійна робота з підручником;
-         робота з творчими завданнями під контролем вчителя;
-         практична робота по створенню презентацій;
-         словникова робота.

Немає коментарів:

Дописати коментар