Про мене


Моя освіта
Чортківське педагогічне училище
Дрогобицький педагогічний інститут ім. І. Я. Франка
Тернопільський педагогічний інститут ім. Я. О. Галана













 Мої проблеми:
 

  §Зарубіжна література:
  “Проблема формування читача і шляхи 
підвищення рівня культури читання учнів.”







§Музичне мистецтво і художня культура:
   “Виховання естетичних смаків учнів на творах музичної спадщини композиторів місцевого регіону.”
 

  







 Мої методичні розробки:
Ò“Пісня-романс літературного походження”
Ò“Розвиток вокально-хорових навичок засобами народного мелосу в процесі навчання музики”
Ò“Без верби і калини нема України”
Ò“Хустина в домі українки”
Ò“І рідний Острів навесні…”
Ò“Гаївки мого села”
Ò“Увага: пішохід!”
Ò“Вечір під Андріїв день”
Ò“До нас прийшов Миколай”
Ò“Вертеп йде до хати”
Ò“Свята у моїй сім’ї”
Ò“Українські вечорниці”
Ò“Серце матері”
Ò“Стрілецька пісня на Тернопільщині”
Ò“Я з роду Анткових”
Ò“Мамина колискова”
“Незабутня Соломія Крушельницька

Методична робота:
 









 Відкриті уроки, семінари, методоб'єднання, творча група...

ÒВони мене знають, бачили, неодноразово відвідували уроки музичного мистецтва, зарубіжної  літератури, художньої культури, музично-літературні композиції, виховні заходи…
ÒЇм є що сказати, а мені – прислухатися, бо щодалі – дорога нелегка…
ÒЯ постійно вчуся сама і вчу інших і дуже цікавими є такі зустрічі


































За скромну працю 
































Форми навчання   

ÒІндивідуальна робота;
ÒРобота в групах;
ÒКолективна робота;
 Урок-вікторина;

ÒУрок-концерт;
ÒУрок-інтервю;
ÒУрок-конкурс;
ÒУрок-дискусія;
ÒУрок-захист;
ÒУрок-подорож;
ÒКартинна галерея;
ÒХудожній салон;
КВК і т. д.  

 Нестандартні уроки, виховні заходи

 Використовую такі методи системи освіти:

ÒЗагальні:                                                   Спеціальні:
ÒМетод розповіді та бесіди;                         Метод художньо-педаго-
ÒМетод наочності;                                         гічної драматургії;
ÒІгровий метод;                                             Метод драматургії;
ÒМетод порівняння і зіставлення;              Метод “зруйнування”;
ÒМетод узагальнення.                                  Метод емоційного заряду;
   Метод забігання наперед і 
повернення назад до вивченого.

 

















 















 













 














 















ІКТ і час

Я замітила, що використання ІКТ на уроках дає змогу:

ÒПідвищувати продуктивність уроку;

ÒПідвищувати якість рівня використання наочності;

ÒОбєктивно та своєчасно проводити контроль та підведення підсумків;

ÒСприяє залученню учнів до творчих робіт;

ÒПідвищувати пошук інформації з найрізноманітніших джерел ;
Розвивати самостійне мислення.
 

 













Мої бачення:
 Ò☻ Вважаю, що не завжди урок виходить таким, яким був задуманий: все передбачити не можливо.    І саме в такій ситуації виявляється майстерність вчителя: знайти вихід із становища і прийняти правильне рішення.

Ò

Ò☻ Хочу, щоби мій предмет викликав зацікавленість у школярів, щоби вони вміли дорожити культурними цінностями.

Ò

Ò☻ Література і музика нерозривно пов'язані, вони  -  моє життя.   З роками праці склався свій стиль, манера проведення уроків.  В  роботі  прагну використовувати різні підходи  і   прийоми  для   того, щоб зацікавити учнів.

Ò

Ò☻ Іноді мені здається,    що професію вчителя можна прирівняти до акторської майстерності .  Адже на тебе завжди дивляться, тебе наслідують, з тебе беруть приклад. 

Ò

Ò☻ Прагну не відставати від науково-технічного прогресу, іти в ногу з часом.












                                    

Немає коментарів:

Дописати коментар