пʼятниця, 5 лютого 2016 р.




 Методичні поради до предметів художньо-естетичного циклу:


Юному вокалісту
Основні вимоги до співу та правильної постави
1.Співати можна стоячи або сидячи.
2.Стійте прямо, голову тримайте вільно, не напружуючи м’язи.
3.Під час співу сидячи, руки необхідно тримати на парті або на колінах.
   Дивитися на вчителя.
4.Брати дихання разом з усіма за знаком вчителя, вдих повинен бути
   безшумним, рівномірно витрачати його на цілу фразу.
5.Співати природним легким звуком не дуже голосно, без напруження.  
   Вільно відкривайте рот, чітко і виразно вимовляйте слова.
6.При хоровому співі необхідно слухати себе і спів товариша, при співі
   на два, три голоси не збиватися з мелодії, слухати співзвуччя.





Музична анкета для батьків
1.     Чи є вдома музичні інструменти, комп'ютер, магнітофон, програвач, коли ви їх використовуєте?
2.     Як ви вважаєте: потрібна музика для вашої дитини в майбутньому і чому?
3.     Чи можна жити без музики?
4.     Чи ведете ви спостереження за своєю дитиною по відношенні до музики, що ви замітили?
5.     Яким видом мистецтва ви захоплюєтеся, що ви про нього знаєте?
6.     Як часто в сімї звучить музика і коли?
7.     Чи співаєте ви зі своєю дитиною і коли?
8.     Яка ваша улюблена пісня?
9.     Яку пісню ви вперше виконали на сцені?
10.         Які улюблені пісні вашої родини?
11.         Назвіть відомих вам виконавців.
12.         Назвіть дитячі пісні.
13.         Як часто ви відвідуєте театр, концертні зали?
14.         Як ви підвищуєте свій музичний рівень знань?






Тиждень музики

Понеділок
                       1. План тижня.
                       2. Усний журнал: «Творчість композиторів місцевого регіону» .
                       3. Засідання круглого столу: «Пісенна творчість Українських Січових стрільців».
                       4. Тематична виставка літератури, ілюстрацій та фотодокументів.
                       5. Концерт :
 «Ой у лузі червона калина» - всі.
 «В Чорне море наш Дніпро тече» - 5 кл.
 «Ой на горі, на Маківці» - 6 кл.                                        
 «О, Україно» (муз. Я. Ярославенка) - 7 кл.                                    
 «Ой видно село» (сл. і муз. Л. Лепкого) -  8 кл.
 «Йшли селом партизани» - 9 кл.
 «Не сміє бути в нас страху»  (сл. і муз. Р. Купчинського)- 10 кл.
 «Як з Бережан до кадри» (сл. і муз. Р. Купчинського) – 11 кл.
«Повіяв вітер степовий»
«Заквітчали дівчатонька» (сл. і муз. Р. Купчинського)
 «Їхав стрілець на війноньку» (муз. М. Гайворонського)
 «Прощай, село ріднесеньке» (муз. М. Гайворонського)
 «У темному лісі під білов березов»
 «Чуєш, брате мій» (сл. Б. Лепкого муз. Л. Лепкого) – на завершення + звукозапис.
                   6. Зустріч з меломанами та професіоналами.
                   7. Оцінка журі.


Вівторок
1.     Політінформація: «В. Ярмуш і пісня».
2.      Конференція: «Життя та пісенна творчість В. Ярмуша».
3.     Екскурсія до шкільної кімнати-музею В. Ярмуша.
4.     Тематична виставка літератури, ілюстрацій та фотодокументів.
5.     Бесіда: «Авторська пісня в моєму селі».
6.     Концерт:         «Пісня про Острів»
                        «Острів’яночка»
                        «Незабудки»
                        «Тернопільчанка».
7.     Зустріч з меломанами та професіоналами.
8.     Оцінка журі.
Середа
1.          Лекція – розповідь про Д. Січинського  ( «Чом, чом, земле моя?», «Не пора, не пора»).
2.          Тематична виставка літератури, ілюстрацій та фотодокументів.           
3.                                    Зустріч з меломанами та професіоналами.
4.     Оцінка журі.
Четвер
1.     Тематична лінійка: «Життя та творчість С. Крушельницької» (з нагоди відзначення 140-річчя від дня народження).
2.     Урок пам’яті: «Слухання голосу співачки».
3.     Тематична виставка літератури, ілюстрацій та фотодокументів.
4.     Екскурсія до музею співачки в с. Біла Тернопільського району.
5.     Зустріч з меломанами та професіоналами.
6.      Оцінка журі.
П’ятниця
1.     Музично-театральні зустрічі: «Акторське  життя Б.М.Анткова».
2.     Тематична виставка літератури, ілюстрацій та фотодокументів.
3.     Перегляд уривка п’єси «Соломія Крушельницька».
4.     Зустріч з меломанами та професіоналами.    
5.     Підбиття підсумків, нагородження переможців.
Протягом тижня: малювати, складати пісні, музику, вірші відповідно до теми і подавати членам журі (5-6, 7-8, 9-10-11);
Бути уважним під час проведення заходів і давати правильну відповідь на питання;
Кожного дня члени журі відзначатимуть активного учасника емблемою, а вкінці тижня буде відзначено переможців.



  Методичні поради до зарубіжної літератури:

1.     Знання програми та вимог до неї.
2.     Згідно за програмою визначати тему, мету та завдання уроку.
3.     Підбирати форми і методи роботи на уроці, готувати дидактичний матеріал, наочні посібники, з допомогою учнів використовувати ТЗН, ІКТ, аудіо та відеоматеріали.
4.     Науково, доступно і глибоко розкривати зміст програмового мате-
ріалу.
5.     Забезпечувати чітке виділення та пояснення основних понять, термінів.
6.     Підбирати індивідуальні форми і методи роботи з відстаючими та здібними учнями.
7.     Розвивати логічне мислення учнів.
8.     Виховувати в учнів навички самостійної роботи з підручниками, повторення навчального матеріалу, зв’язок з новою темою.
9.     Проводити самостійні, контрольні роботи, тематичні оцінювання, диференційний підхід до навчання.
10.                       Я продовжую вести поетичний зошит «Проба пера», куди діти записують власні вірші, прозу.
11.                       Знайомитися та впроваджувати елементи передового педагогічного досвіду на уроках.
12.                       Під постійним контролем тримати перевірку домашніх завдань та ведення учнівських зошитів.
13.                       При вивченні літературних творів часто використовувати метод творчого читання (якщо не цілком, то частково).
14.                       Згідно програми розробляти тематичні оцінювання для класів, різних за профілем та кількістю тижневого навантаження.
15.                       Заохочувати дітей до пошукової роботи над окремими темами.
16.                       Збирати малюнки учнів до художніх творів на тему: «Малюю прочитане».
17.                       Впроваджувати та удосконалювати використання комп’ютерних технологій роботи над текстом.
18.                       Пропонувати учням розробляти презентації до окремих тем на вибір.




   Для підвищення рівня культури читання потрібно:
-         додатково читати художню літературу;
-         удосконалювати техніку читання;
-         збільшувати словниковий запас;
-         осмислювати прочитане;
-         емоційно відтворювати художній текст;
-         робити записи в зошити;
-         ширше знайомитися з перекладацькою школою, стилями, напрямками;
-         удосконалювати технологію аналізу тексту, теорію літератури.




На уроках можна використовувати такі та інші  форми діяльності учнів:
-         фронтальна бесіда;
-         робота із запитаннями підручника;
-         самостійна робота з підручником;
-         робота з творчими завданнями під контролем вчителя;
-         практична робота по створенню презентацій;
-         словникова робота.










Немає коментарів:

Дописати коментар